Բառային աշխատանք

 Հայոց լեզվի գրքից կատարի՛ր առաջադրանք 383-րդը

ա) Ես ամենօր գնում էի միհոգևորականի տուն։ Այնքան գնացի եկա, որ ես և հոգևորականը ընկերացանք։ Մի գիշեր, երբ հոգևորականը քնած էր, ես տեսա, որ տան վարագույրները վառվում էր։ Ես փորձեցի կծելով արդնացնել հոգևորականին, վտանգի մասին զգուշացնելու համար, նա արդնացավ և բարկացավ ինձ վրա։ Հետո նա նայեց վարագույրին և ամեն-ինչ հասկացավ։ Եթե ես նրան չարթնացնեի, կվառվեր և տունը, և հոգևորականը։

բ) Իմ տուն ամեն անգամ մի առնետ է գալիս։ այդ առնետը այնքան գնաց-եկավ, որ մենք ընկերացանք։ Մի օր երբ ես քնած էի առնետը իմ այտը կծեց, ես վեր թռա և բարկացա առնետի վրա, բայց հետո տեսնելով վառվող վարագույրը ամեն-ինչ հասկացա։ Ես շնորհակալ եմ առնետին, որովհետև եթե նա չլինե համ ես կվառվեի, համ տունը։

գրքի վերջում գտնվող ուղղագրական բառարանից դուրս գրիր դպրոցին վերաբերող բառերը, սովորիր ուղղագրությունը։

Աղյուսակ, այբբենարան, անընթեռնելի, առույգ, ասացվածք, ավագ, արձակուրդ, բալլադ, գիշերոթիկ, դասընթաց, դասընկեր, դարձվացք, երկարօրյա, էքսկուրսիա, ընդմիջում, թուղթ, լաբորատորիա, կարդալ, մաթեմատիկա, մատյան։

Թումանյանի «Մեր ուխտը» սովորիր բերանացի։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *