Իմ ճանապարհորդությունը ամառվա ընթացքում

Այսօր ես կպատմեմ թե ինչպես եմ անցկացրել իմ ամառը։ Ամռանը ես երկու օր իմ հարազատների հետ եղել եմ Սևանում։ Երբ գիշերով նայում էի լճին այնքան գեղեցիկ էր, երբ լսում էի լճի ալիքների ձայանը այնպիսի հանգստություն էր գալիս վրաս։ Եղել ենք նաև Սևանա կղզում, որտեղ գտնվում է Սևանավանք եկեղեցին։ Այնտեղից շատ գեղեցիկ երևում էր Սևանա լիճը։ Ես ունեմ մի քանի լուսանկար Սևանում։

Սևանա լիճ

Նաև եղել եմ Գավառ քաղաքում։ Այնտեղ շատ լավ էր, խաղում էի քույրիկներիս, եղբայներիս հետ, նաև այս ընթացքում նշել ենք իմ փոքր եղբոր ծնունդը։ Այդ օրը շատ լավ անցավ։ Գավառում գնացել ենք Սուրբ Խաչ եկեղեցի, որը սարի գագաթին էր։ այնտեղ ամեն ինչ շատ գեղեցիկ էր։ Ծաղիկներ, դաշտեր և գեղեցիկ տեսարան։ Երբ Գավառում էինք գնացինք Այրի Վանք եկեղեցի, որը գտնվում է Սևանում։ Գնացել ենք Թթու ջուր։ Ճիշտ է ես չեմ սիրում այդտեղի ջուրը քանի որ ժանգի համ է գալիս, բայց ամեն անգամ սպասում եմ երբ եմ գնալու այդտեղ քանի որ այնտեղ շատ լավ բնություն է ծառեր, խոտեր։ Եղել ենք Սուրբ Հովհաննես մատուռում, որտեղ մասնակցել եմ մատաղի արարողությանը։ Այսքանն էլ Գավառի մասին։

Предварительный просмотр изображения
Предварительный просмотр изображения

Թթու ջուր

Պապիկիս այգին

Սուրբ Խաչ եկեղեցի

Տեսարան Սուրբ Խաչ եկեղեցուց

Սուրբ Խաչ եկեղեցի

Սուրբ Խաչ եկեղեցի

Այրի Վանք

Նաև եղել ենք Աղվերանում։ Այնտեղ նույնպես շատ լավ ժամանակ ենք անցկացրել։

Այսքանը իմ ամառային ճանփորդությունների մասին։ Այս ամառը իմ կյանքի ամենալավ ամառն էր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *