Բայի դիմավոր ձևեր

1․ Ստուգել և քննարկել հետևյալ աշխատանքը։

2․ Կազմել հետևյալ բայերի անկատար ներկա և անկատար անցյալ ժամանակաձևերը՝ սիրել, երգել, խաղալ, կարդալ, հանգչել, դիպչել, կորչել, գտնել, ընկնել, վախենալ, վերադառնալ, սարսափեցնել, եռացնել, ուտեցնել, թռցնել։

Օրինակ՝ սիրում եմ, սիրում ես, սիրում է- սիրում ենք, սիրում եք, սիրում են- անկատար ներկա

սիրում էի, սիրում էիր, սիրում էր- սիրում էինք, սիրում էիք, սիրում էին- անկատար անցյալ

Երգում եմ, երգում ես, երգում է-երգում ենք, երգում եք, երգում են

երգում էի, երգում էիր, երգում էր-երգում էինք, երգում էիք, երգում էին։

Խաղում եմ, խաղում ես, խաղում է-խաղում ենք, խաղում եք, խաղում են

խաղում էի, խաղում էիր, խաղում էր-խաղում էինք, խաղում էիք, խաղում էին։

Կարդում եմ, կարդում ես, կարդում է-կարդում ենք, կարդում եք, կարդում են

կարդում էի, կարդում էիր, կարդում էր-կարդում էինք, կարդում էիք, կարդում էին։

Հանգչում եմ, հանգչում ես, հանգչում է-հանգչում ենք, հանգչում եք, հանգչում են

հանգչում էի, հանգչում ես, անգչում են-հանգչում էինք, հանգչում էիք, հանգչում էին։

Դիպչում եմ, դիպչում ես, դիպչում է-դիպչում ենք, դիպչում եք, դիպչում են

դիպչում էի, դիպչում էիր, դիպչում էր-դիպչում էինք, դիպչում էիք, դիպչում էին։

Կորչում եմ, կորչում ես, կորչում է-կորչում ենք, կորչում եք, կորչում են

կորչում էի, կորչում էիր, կորչում էր-կորչում էինք, կորչում էիք, կորչում էին։

Գտնում եմ, գտնում ես, գտնում է-գտնում ենք, գտնում եք, գտնում են

գտնում էի, գտնում էիր, գտնում էր-գտնում էինք, գտնում էիք, գտնում էին։

Ընկնում եմ, ընկնում ես, ընկնում է-ընկնում ենք, ընկնում եք, ընկնում են

ընկնում էի, ընկնում էիր, ընկնում էր-ընկնում էինք, ընկնում էիք, ընկնում էին։

Վախենում եմ, վախենում ես, վախենում է-վախենում ենք, վախենում եք, վախենում են

վախենում էի, վախենում էիր, վախենում էր-վախենում էինք, վախենում էիք, վախենում էին։

Վերադառնում եմ, վերադառնում ես, վերադառնում է-վերադառնում ենք, վերադառնում եք, վերադառնում են

վերադառնում էի, վերադառնում էիր, վերադառնում էր-վերադառնում էինք, վերադառնում էին։

Սարսափեցնում եմ, սարսափեցնում ես, սարսափեցնում է-սարսափեցնում ենք, սարսափեցնում եք, սարսափեցնում են

սարսափեցնում էի, սարսափեցնում էիր, սարսափեցնում էր-սարսափեցնում էինք, սարսափեցնում էիք, սարսափեցնում էին։

Եռացնում եմ, եռացնում ես, եռացնում է-եռացնում ենք, եռացնում եք, եռացնում են

եռացնում էի, եռացնում էիր, եռացնում էր-եռացնում էինք, եռացնում էիք, եռացնում էին։

Ուտեցնում եմ, ուտեցնում ես, ուտեցնում է-ուտեցնում ենք, ուտեցնում եք, ուտեցնում են

ուտեցնում էի, ուտեցնում էիր, ուտեցնում էր-ուտեցնում էինք, ուտեցնում էիք, ուտեցնում էին։

Թռցնում եմ, թռցնում ես, թռցնում է-թռցնում ենք, թռցնում եք, թռցնում են

թռցնում էի, թռցնում էիր, թռցնում էր-թռցնում էինք, թռցնում էիք, թռցնում էին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *