Հնարագետ ջուլհակը

Ղազարոս Աղայան Հնարագետ ջուլհակը, կարդա երրորդ հատվածը և պատասխանիր հարցերին։ Հարցերն ընտրվել են սովորողների կազմած հարցերից`

  1. Ինչպե՞ս թագավորը պատժեց իր գիտնականներին, դու ի՞նչ կանեիր նրա փոխարեն։

Թագավորը գիտնականներին պատժեց ջուլհակի օգնությամբ։ Ես թագավորի փոխարեն նրանց վրա կբարկանաի և էլ երբեք նրանց աշխատանք չէի տա։

  1. Ի՞նչ կանեիր դերվիշի փոխարեն, կշարունակեի՞ր պայքարել։

Ես դերվիշի փոխարեն կշարունակեի պայքարել իմ ուզածին հասնելու համար։

  1. Թվարկիր հերոսներին, նրանց բնութագրիր մեկ դիպուկ բառով։

Դերվիշ- կասկածելի, ջուլհակ-խելացի , թագավոր-խելամիտ, ժողովուրդ- վախվորած

  1. Շարունակիր ջուլհակի և թագավորի նման ծածկագրերով զրուցել։

-Ջուլհակ ես սագեր ունեմ որոնք ինձ օգուտ չեն տալիս։ Որ բերեմ քեզ մոտ, նրանց մի լավ կփետրե՞ս։

– Այո իհարկե, դա ինձ համար շատ հեշտ բան է, դու սագերիտ բեր ու տես թե ես նրանց ինչպես եմ փետրում։

Թագավորը շնորհակալություն խնդրեց ջուլհակից, պտտվեց և գնաց։

  1. Քեզ դուր եկած հատվածը պատմիր։
  2. Ի՞նչ սովորեցիր այս պատմությունից։

Ես այս պատմությունից սովորեցի, որ կյանքում պետք է ամեն ինչին պատրաստ լինել, և հնարագետ լինել, որպեսզի կարողանալ ամեն ինչ հաղթահարել։ Եվ նաև սովորեցի, որ պետք չէ երբեք հանձնվել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *